fredag, januari 02, 2009

Nytt år - nya möjligheter! Yey! Wööööooo! Waaaaa!!!

Jag vet inte vad det är för DNA-sträng som får människor att betrakta nya siffror i almanackan som en start på någonting nytt, men illusionen skänker väl tröst antar jag. Att det råkar vara nytt år precis när jag bestämmer mig för att nedlusa nätet med potentiellt trams (eller högst vetenskapligt grundade betraktelser; jag är trots allt akademiker - iallafall på papperet) är naturligtvis ingenting annat än en ren slump.

Efter ett sinnesdjupt samtal med min gode vän vars namn saknar signifikant betydelse i sammanhanget (men som å andra sidan befinner sig i den uppåtgående solens land ett halvår till) insåg jag att jag antagligen inte har så mycket till val än att starta en b... en bl... en-sån-där-hemsida-man-kan-skriva-prylar-på, bara utifall att jag skulle komma på något jag inte kan undhålla resten av den svensktalande världen. Så, for the benefit of mr. Kite... Lind, låter jag helt enkelt hans bl... hemsida-man-kan-skriva-på få bli mitt första bidrag: http://thd.dyndns.org/japan/


Ajustja, det här är kakor. Mmm, va gott. Dviiis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar